Inscriu-te ja a #lanit2018!

El 22 de febrer de 2018 l’Auditori de Barcelona (C/Lepant, 150)acollirà la 23a edició de la “Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica”,l’esdeveniment de referència del sector TIC a Catalunya.

Per sisè any consecutiu, l’Associació Catalana d’Enginyers de Telecomunicació (Telecos.cat) i el Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica (COEINFuneixen esforços per organitzar conjuntament aquesta trobada, que -una setmana abans del Mobile World Congress- inaugurarà el calendari de grans activitats relacionades amb les Tecnologies de la Informació i la Comunicació del país.

Si no et vols perdre la primera gran cita de networking de l’any entre professionals, empreses, administració pública, universitats, associacions i institucions del món TIC, no esperis més i compra ja la teva entrada!

Fins al 8 de gener oferim descomptes per inscripció anticipada, a més de preus especials per a associats, col·legiats i membres d’entitats col·laboradores!

Si ets membre de la comunitat UOC (estudiant, professor, alumni, etc) i vols el teu codi descompte, escriu a eimt@uoc.edu.

Bitcoin forks (I)

(Trobareu la versió en català més avall) Todo aquel que últimamente haya estado un poco atento al mundo de las...